Είμαι σίγουρος ότι για να βρίσκεσαι σε αυτήν την ανάρτηση ,την έχεις πατήσει όπως και εγώ με την πρόσφατη απάτη των 22 ευρώ από το τμήμα φορητότητας της COSMOTE.
(Αν βαριέσαι να διαβάσεις όλο το άρθρο πάνε τέρμα κάτω και διάβασε την ΠΕΡΊΛΗΨΗ.)
Ήταν Παρασκευή βράδυ 04.10.2013 όταν μια δυναμική γεμάτη αισιοδοξία γυναίκεια φωνή με κάλεσε στο κινητό μου καθώς γυρνούσα κουρασμένος από την δουλειά να μου προσφέρει λαγούς με πετραχήλια που κόστιζαν μόλις 22 ευρώ μηνιαίος.Πιο συγκεκριμένα μου προσέφερε την αντικατάσταση του συμβολαίου της κινητής τηλεφωνίας που είχα μέχρι τότε με την VODAFONE, με το δικό τους που θα μου έδινε την δυνατότητά να αποταμιεύω 21 ευρώ μηνιαίως ,καθώς η σύμβαση μου με την VODAFONE ήταν 65 ευρώ μηνιαίως για 2 γραμμές που διέθετα στο όνομα μου.
Ο χρόνος που είχα για να αποφασίσω την μετάβαση μου ήταν μόλις 30 λεπτά καθώς το τηλεφώνημα τους προς τον αριθμό μου έγινε 20.30 και η προσφορά τους έληγε την ίδια μέρα στις 21.00. Επειδή πραγματικά με πέτυχε στο τιμόνι έκανα στην άκρη επιβεβαίωσα όσα ακριβώς μου είπε , δηλαδή 44 ευρώ πληρωτέο ποσό μηνιαίως για 2 γραμμές 1500 λεπτά προς όλους 1500 sms 1,5 gb internet για την κάθε γραμμή ξεχωριστά . Έκλεισα το τηλέφωνο μαζί της γεμάτος ικανοποίηση από την μια και καχυποψία από την άλλη αφού προηγουμένως της ζήτησα να καλέσει και πάλι σε 10 λεπτά.
Δεν έχασα χρόνο πήγα στην αναζήτηση επαφών του κινητού μου για να καλέσω ένα γνωστό μου υπάλληλο σε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην Θεσσαλονίκη .Πράγματι κατάφερα να τον βρω και να διασταυρώσω αυτή την πληροφορία , μάλιστα έχοντας εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του ,του ζήτησα να μεταβώ επί τόπου στο κατάστημα που εργαζόταν να υπογράψω, αλλά μου απάντησε ότι κάτι τέτοιο δεν θα ήταν εφικτό καθώς η προσφορά δεν ίσχυε στα καταστήματα αλλά μόνο από το τμήμα φορητότητας της COSMOTE. Συνέχισα πολύ γρήγορα και πήρα αμέσως μετά την VODAFONE για να ρωτήσω ποιο θα ήταν το κόστος για την αποδέσμευσή μου για τους μόλις 4 μήνες που είχαν περάσει πριν την τελευταία ανανέωση. Ύστερα από λίγη αναμονή πήρα την απάντηση μου : 154 ευρώ σύνολο μου είπε ο εξυπηρετικότατος κύριος της VODAFONE, τον κράτησα μερικά λεπτά στην γραμμή για να μου επιβεβαιώσει ξανά και ξανά ότι το ποσό αυτό ήταν και το πληρωτέο και δεν έκρυβε extra φόρους άλλες κρυφές χρεώσεις και λοιπά νταβαντζιλίκια που συνηθίζουν να χρεώνουν σε τέτοιες περιπτώσεις.
Δεν πρόλαβα να κλείσω καλά καλά το τηλέφωνο και δέχτηκα πάλι κλήση από την ίδια υπάλληλο της COSMOTE για να μάθει την τελική μου απόφαση.
Πολύ χρόνο όπως σας είπα δεν είχα και έτσι αφού είχα φτάσει στο παρά πέντε και είχα επιβεβαιώσει όλες τις βασικές πληροφορίες για τις συνέπειες που θα είχα, δέχτηκα να με ηχογραφήσουν για επιβεβαιώσουμε :
1 τα στοιχεία μου 2)όλες τις λεπτομέρειες που αφορούσαν την διάρκεια του συμβολαίου 18 μήνες , τα 44 ευρώ πληρωτέο ποσό χωρίς κρυφές χρεώσεις (ναι όπως το διαβάσατε στην ηχογράφηση το ανέφερα και αυτό) και 1500 λεπτά προς όλους 1500 sms 1,5 gb internet για την κάθε γραμμή ξεχωριστά. Ευχαρίστησα την υπάλληλο και κλείσαμε το τηλέφωνο.
Πέρασαν 2 ολόκληρες εβδομάδες και δεν με πήρε κανένας τηλέφωνο , ούτε η COSMOTE ούτε η VODAFONE . Άρχισα να ανησυχώ λιγάκι και πίστεψα ότι τελικά ίσως η υπάλληλος να μην πρόλαβε να καταθέσει το αίτημα μου και έτσι να μην προχώρησε η αίτηση μου,αφού όλα όπως σας είπα έγιναν πραγματικά στο πάρα πέντε.
Πήρα την πρωτοβουλία λοιπόν να πάρω εγώ την COSMOTE για να δω τι ακριβώς είχε συμβεί. Καλούσα ξανά και ξανά το τμήμα φορητότητας αλλά γραμμή δεν κατάφερα να βγάλω , είτε γιατί δεν το σηκώνανε είτε γιατί η γραμμή μιλούσε , είτε γιατί τους πετύχαινα εκτός ωραρίου.
Έπαψα να ασχολούμαι και το πήρα απόφαση ότι τελικά "τζάμπα χάρηκα".
Για κακή μου τύχη όμως στα μέσα της 3ης εβδομάδας με κάλεσαν και πάλι από την COSMOTE να μου ζητήσουν πρώτα απ' όλα συγνώμη για την αναμονή και δεύτερον να μου κλείσουν ραντεβού για την παραλαβή των καρτών SIM και την υπογραφή συμβολαίων ώστε η μετάβαση μου να μπει στην τελική ευθεία. Το ραντεβού κλείστηκε για την Πέμπτη 21.10.2013, θα ερχόταν κάποιος COURIER λέει, θα άφηνε τις κάρτες SIM, θα υπέγραφα τα συμβόλαια, θα τα έπαιρνε και αφού πρώτα μου άφηνε ένα αντίγραφο θα έφευγε.
Φυσικά ο COURIER δεν ήρθε στις 21.10.2013, ήρθε μετά από 4 ημέρες και αφού φυσικά προηγήθηκε τηλεφώνημα μου και πάλι στο τμήμα φορητότητας της COSMOTE. Ζήτησαν και πάλι συγνώμη και μου εκδώσαν νέο ραντεβού για την Δευτέρα 25.10.2013.
Ο COURIER αυτήν την φορά εμφανίστηκε με μόλις 2 ώρες καθυστέρηση(λεπτομέρειες δηλαδή) , εμφανώς βιαστικός μου ζήτησε να ανοίξω τον φάκελο και να κοτσάρω υπογραφές σε καμιά 30αριά σελίδες με ψιλά γράμματα, που περιέχει το πρωτότυπο συμβόλαιο της COSMOTE και τα αντίγραφά του.Που πραγματικά για να κάτσει να διαβάσει κανείς και να κατανοήσει τους όρους που περιέχει πρέπει :Να είναι δικηγόρος συμβολαιογράφος δικαστής και ψυχολόγος , να έχει οπωσδήποτε μεγεθυντικό φακό και άφθονο χρόνο στην διάθεση του με αποτέλεσμα να χάσει ο COURIER και 3 με 4 μεροκάματα στην αναμονή για να υπογράψεις .
Φυσικά κάτι τέτοιο δεν έγινε και υπέγραψα όσο πιο γρήγορα γινόταν για να μην το καθυστερήσω από την δουλεία του. (Ποίος ξέρει πόσα άλλα θύματα σαν και εμένα είχε να εξυπηρετήσει ακόμα εκείνη την ημέρα)
Όλο το παραπάνω κείμενο είναι ο προεκλογικός αγώνας που έκανε η COSMOTE απέναντι μου για να πάρει την ψήφο μου, δηλαδή την υπογραφή μου.
(Είμαι αρκετά σίγουρος "αγαπητέ αναγνώστη" ότι λίγο πολύ η ιστορία μου μοιάζει με την δίκη σου μέχρι εδώ.)
Λίγες ώρες μετά το καταπληκτικό τμήμα της VODAFONE πήρε θέση , με κάλεσε στο κινητό μου να μου κάνει αντιπροσφορά και μου πρότεινε "άκουσον άκουσον" ένα συμβόλαιο το οποίο ήταν κατά 7 € ακριβότερο και από αυτό που τους πλήρωνα ήδη δηλαδή 72€ , φυσικά και δεν το δέχτηκα επιβεβαίωσα για ακόμα μια φορά ότι το κόστος αποδέσμευσης θα ήταν 154 ευρώ ,σύνολο, πληρωτέο ποσό, με όλους φόρους και τις κρυφές χρεώσεις, τους ζήτησα να με αποδεσμεύσουν και κλείσαμε το τηλέφωνο.
Η νίκη για την COSMOTE είχε ολοκληρωθεί πανηγυρικά ,τα κατάφεραν με κάνανε θύμα τους και από την επομένη κιόλας ημέρα άρχισα να απολαμβάνω τα προτερήματα του νέου μου συμβολαίου.
Η πρώτη σφαλιάρα δεν άργησε να έρθει και δεν ήταν από την COSMOTE., ήταν από την VODAFONE , 154 είχαν ζητήσει τελικό πόσο, τελικά το τιμολόγιο για την αποδέσμευση είναι 206€ και φυσικά δεν περιέχει οποιαδήποτε άλλη χρέωση αφορά 100% το κόστος της αποδέσμευσης. Το τιμολόγιο τούς δεν περιέχει καμία ανάλυση ,ζητάνε ξερά για την αποδέσμευση 206€
Έχω μιλήσει με 4 διαφορετικούς υπαλλήλους της VODAFONE και κάνεις δεν μπορεί να μου δώσει μια απάντηση για το πώς προκύπτει το ποσό αυτό. Τα υπολόγισαν από εδώ το φέραν από εκεί , ο καθένας δίνει και μια διαφορετική μη πειστική απάντηση , η οποία θα ήταν ανάλογη ακόμα και αν το ποσό του τιμολογίου τους ήταν 306€,406,506 ή οτιδήποτε άλλο.
"Λοιπόν VODAFONE δεν θα σου κάνω την χάρη να μιλήσω και με 5ο υπάλληλο , απλά θα πάρεις το 3ο."
Η δεύτερη σφαλιάρα ήρθε φυσικά από την COSMOTE, περάσαν μόλις 13 μέρες που είμαι συνδρομητής τους και ήδη πρόλαβαν και εκδώσαν τιμολόγιο.
Κρατηθείτε 92,60€ δηλαδή 2 πάγια και και κάτι ψιλά ακόμα ,την περίμενα την μαλακία τους είχε να αρχίσει να χαλάει το κλίμα από την VODAFONE και είπαμε, άλλα λέμε προεκλογικά και άλλα κάνουμε μετά.
Το επίπεδο των υπάλληλων της COSMOTE είναι σαφώς χειρότερο από αυτό της VODAFONE
1) Δεν ξέρουν μαθηματικά , επί 20 λεπτά προσπαθούσε να με πείσει η πρώτη υπάλληλος που μίλησα ότι ενάμισι πάγιο δηλαδή 44 * 1,5 κάνει 92,60. Όταν σταμάτησε να μιλάει και της ζήτησα να κάνει αυτήν την πράξη στο calcurator (γιατί για χαρτί δεν την εμπιστευόμουν , θα ήθελε 100φυλλο τετράδιο και πάλι δεν αποτέλεσμα δεν θα έβγαζε ) άρχισε να προσάπτει άλλες δικαιολογίες ότι δήθεν το πρόγραμμα δεν είναι 44€ άλλα 51,50 + ΦΠΑ + ότι το μισό πάγιο δεν έχει τις εκπτώσεις , για να καταλήξει με την έκφραση "ε μάλλον κάπως έτσι πρέπει να βγαίνει"
2) Δεν ξέρουν να λένε ψέμματα , με τον δεύτερο υπάλληλο που επικοινώνησα μου είπε ότι ναι μεν το πάγιο μου είναι 44€ αλλά επειδή η ηχογράφηση μου έγινε στις 4.10.13 περιέχει 2 πάγια + 2 μέρες σύνολο 92,60€ , άσχετα αν εγώ για πρώτη φορά συνδέθηκα με την COSMOTE στις 26.10.2013.
3) Ο ένας ρουφιανεύει τον άλλο , με τον τρίτο υπάλληλο που μίλησα σαφώς πιο υποψιασμένος από τους άλλους 2 υπαλλήλους ,δεν ασχολήθηκε και πολύ έψαξε και βρήκε την κυρία που μου έκανε το συμβόλαιο και στεγνά μου έδωσε το το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ και το τηλεφωνώ της.
4) Είναι κρυφό***τανες , έχω πάρει 2 φορές τηλέφωνο στο νούμερο που μου έδωσε ο παραπάνω υπάλληλος (ο Ρουφ) και ζήτησα την συγκεκριμένη υπάλληλο άφησα τα στοιχεία μου και ελπίζω κάποια στιγμή να με καλέσει.
"Λοιπόν COSMOTE να ξέρεις ότι θα σου δίνω 44€ κάθε φόρα πού κλίνει ένας μήνας επικοινωνίας από τότε που συνδέθηκα , την διαφορά που υπολογίζεις εσύ στείλε την σε αυτήν που κρύβεται , και μην διανοηθείς να μου κόψεις την επικοινωνία γιατί θα πάρεις ότι και η VODAFONE".
(Αν βαριέσαι να διαβάσεις όλο το άρθρο πάνε τέρμα κάτω και διάβασε την ΠΕΡΊΛΗΨΗ.)
Ήταν Παρασκευή βράδυ 04.10.2013 όταν μια δυναμική γεμάτη αισιοδοξία γυναίκεια φωνή με κάλεσε στο κινητό μου καθώς γυρνούσα κουρασμένος από την δουλειά να μου προσφέρει λαγούς με πετραχήλια που κόστιζαν μόλις 22 ευρώ μηνιαίος.Πιο συγκεκριμένα μου προσέφερε την αντικατάσταση του συμβολαίου της κινητής τηλεφωνίας που είχα μέχρι τότε με την VODAFONE, με το δικό τους που θα μου έδινε την δυνατότητά να αποταμιεύω 21 ευρώ μηνιαίως ,καθώς η σύμβαση μου με την VODAFONE ήταν 65 ευρώ μηνιαίως για 2 γραμμές που διέθετα στο όνομα μου.
Ο χρόνος που είχα για να αποφασίσω την μετάβαση μου ήταν μόλις 30 λεπτά καθώς το τηλεφώνημα τους προς τον αριθμό μου έγινε 20.30 και η προσφορά τους έληγε την ίδια μέρα στις 21.00. Επειδή πραγματικά με πέτυχε στο τιμόνι έκανα στην άκρη επιβεβαίωσα όσα ακριβώς μου είπε , δηλαδή 44 ευρώ πληρωτέο ποσό μηνιαίως για 2 γραμμές 1500 λεπτά προς όλους 1500 sms 1,5 gb internet για την κάθε γραμμή ξεχωριστά . Έκλεισα το τηλέφωνο μαζί της γεμάτος ικανοποίηση από την μια και καχυποψία από την άλλη αφού προηγουμένως της ζήτησα να καλέσει και πάλι σε 10 λεπτά.
Δεν έχασα χρόνο πήγα στην αναζήτηση επαφών του κινητού μου για να καλέσω ένα γνωστό μου υπάλληλο σε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην Θεσσαλονίκη .Πράγματι κατάφερα να τον βρω και να διασταυρώσω αυτή την πληροφορία , μάλιστα έχοντας εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του ,του ζήτησα να μεταβώ επί τόπου στο κατάστημα που εργαζόταν να υπογράψω, αλλά μου απάντησε ότι κάτι τέτοιο δεν θα ήταν εφικτό καθώς η προσφορά δεν ίσχυε στα καταστήματα αλλά μόνο από το τμήμα φορητότητας της COSMOTE. Συνέχισα πολύ γρήγορα και πήρα αμέσως μετά την VODAFONE για να ρωτήσω ποιο θα ήταν το κόστος για την αποδέσμευσή μου για τους μόλις 4 μήνες που είχαν περάσει πριν την τελευταία ανανέωση. Ύστερα από λίγη αναμονή πήρα την απάντηση μου : 154 ευρώ σύνολο μου είπε ο εξυπηρετικότατος κύριος της VODAFONE, τον κράτησα μερικά λεπτά στην γραμμή για να μου επιβεβαιώσει ξανά και ξανά ότι το ποσό αυτό ήταν και το πληρωτέο και δεν έκρυβε extra φόρους άλλες κρυφές χρεώσεις και λοιπά νταβαντζιλίκια που συνηθίζουν να χρεώνουν σε τέτοιες περιπτώσεις.
Δεν πρόλαβα να κλείσω καλά καλά το τηλέφωνο και δέχτηκα πάλι κλήση από την ίδια υπάλληλο της COSMOTE για να μάθει την τελική μου απόφαση.
Πολύ χρόνο όπως σας είπα δεν είχα και έτσι αφού είχα φτάσει στο παρά πέντε και είχα επιβεβαιώσει όλες τις βασικές πληροφορίες για τις συνέπειες που θα είχα, δέχτηκα να με ηχογραφήσουν για επιβεβαιώσουμε :
1 τα στοιχεία μου 2)όλες τις λεπτομέρειες που αφορούσαν την διάρκεια του συμβολαίου 18 μήνες , τα 44 ευρώ πληρωτέο ποσό χωρίς κρυφές χρεώσεις (ναι όπως το διαβάσατε στην ηχογράφηση το ανέφερα και αυτό) και 1500 λεπτά προς όλους 1500 sms 1,5 gb internet για την κάθε γραμμή ξεχωριστά. Ευχαρίστησα την υπάλληλο και κλείσαμε το τηλέφωνο.
Πήρα την πρωτοβουλία λοιπόν να πάρω εγώ την COSMOTE για να δω τι ακριβώς είχε συμβεί. Καλούσα ξανά και ξανά το τμήμα φορητότητας αλλά γραμμή δεν κατάφερα να βγάλω , είτε γιατί δεν το σηκώνανε είτε γιατί η γραμμή μιλούσε , είτε γιατί τους πετύχαινα εκτός ωραρίου.
Έπαψα να ασχολούμαι και το πήρα απόφαση ότι τελικά "τζάμπα χάρηκα".
Για κακή μου τύχη όμως στα μέσα της 3ης εβδομάδας με κάλεσαν και πάλι από την COSMOTE να μου ζητήσουν πρώτα απ' όλα συγνώμη για την αναμονή και δεύτερον να μου κλείσουν ραντεβού για την παραλαβή των καρτών SIM και την υπογραφή συμβολαίων ώστε η μετάβαση μου να μπει στην τελική ευθεία. Το ραντεβού κλείστηκε για την Πέμπτη 21.10.2013, θα ερχόταν κάποιος COURIER λέει, θα άφηνε τις κάρτες SIM, θα υπέγραφα τα συμβόλαια, θα τα έπαιρνε και αφού πρώτα μου άφηνε ένα αντίγραφο θα έφευγε.
Φυσικά ο COURIER δεν ήρθε στις 21.10.2013, ήρθε μετά από 4 ημέρες και αφού φυσικά προηγήθηκε τηλεφώνημα μου και πάλι στο τμήμα φορητότητας της COSMOTE. Ζήτησαν και πάλι συγνώμη και μου εκδώσαν νέο ραντεβού για την Δευτέρα 25.10.2013.
Ο COURIER αυτήν την φορά εμφανίστηκε με μόλις 2 ώρες καθυστέρηση(λεπτομέρειες δηλαδή) , εμφανώς βιαστικός μου ζήτησε να ανοίξω τον φάκελο και να κοτσάρω υπογραφές σε καμιά 30αριά σελίδες με ψιλά γράμματα, που περιέχει το πρωτότυπο συμβόλαιο της COSMOTE και τα αντίγραφά του.Που πραγματικά για να κάτσει να διαβάσει κανείς και να κατανοήσει τους όρους που περιέχει πρέπει :Να είναι δικηγόρος συμβολαιογράφος δικαστής και ψυχολόγος , να έχει οπωσδήποτε μεγεθυντικό φακό και άφθονο χρόνο στην διάθεση του με αποτέλεσμα να χάσει ο COURIER και 3 με 4 μεροκάματα στην αναμονή για να υπογράψεις .
Φυσικά κάτι τέτοιο δεν έγινε και υπέγραψα όσο πιο γρήγορα γινόταν για να μην το καθυστερήσω από την δουλεία του. (Ποίος ξέρει πόσα άλλα θύματα σαν και εμένα είχε να εξυπηρετήσει ακόμα εκείνη την ημέρα)
Όλο το παραπάνω κείμενο είναι ο προεκλογικός αγώνας που έκανε η COSMOTE απέναντι μου για να πάρει την ψήφο μου, δηλαδή την υπογραφή μου.
(Είμαι αρκετά σίγουρος "αγαπητέ αναγνώστη" ότι λίγο πολύ η ιστορία μου μοιάζει με την δίκη σου μέχρι εδώ.)
Λίγες ώρες μετά το καταπληκτικό τμήμα της VODAFONE πήρε θέση , με κάλεσε στο κινητό μου να μου κάνει αντιπροσφορά και μου πρότεινε "άκουσον άκουσον" ένα συμβόλαιο το οποίο ήταν κατά 7 € ακριβότερο και από αυτό που τους πλήρωνα ήδη δηλαδή 72€ , φυσικά και δεν το δέχτηκα επιβεβαίωσα για ακόμα μια φορά ότι το κόστος αποδέσμευσης θα ήταν 154 ευρώ ,σύνολο, πληρωτέο ποσό, με όλους φόρους και τις κρυφές χρεώσεις, τους ζήτησα να με αποδεσμεύσουν και κλείσαμε το τηλέφωνο.
Η νίκη για την COSMOTE είχε ολοκληρωθεί πανηγυρικά ,τα κατάφεραν με κάνανε θύμα τους και από την επομένη κιόλας ημέρα άρχισα να απολαμβάνω τα προτερήματα του νέου μου συμβολαίου.
Η πρώτη σφαλιάρα δεν άργησε να έρθει και δεν ήταν από την COSMOTE., ήταν από την VODAFONE , 154 είχαν ζητήσει τελικό πόσο, τελικά το τιμολόγιο για την αποδέσμευση είναι 206€ και φυσικά δεν περιέχει οποιαδήποτε άλλη χρέωση αφορά 100% το κόστος της αποδέσμευσης. Το τιμολόγιο τούς δεν περιέχει καμία ανάλυση ,ζητάνε ξερά για την αποδέσμευση 206€
συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ .
Έχω μιλήσει με 4 διαφορετικούς υπαλλήλους της VODAFONE και κάνεις δεν μπορεί να μου δώσει μια απάντηση για το πώς προκύπτει το ποσό αυτό. Τα υπολόγισαν από εδώ το φέραν από εκεί , ο καθένας δίνει και μια διαφορετική μη πειστική απάντηση , η οποία θα ήταν ανάλογη ακόμα και αν το ποσό του τιμολογίου τους ήταν 306€,406,506 ή οτιδήποτε άλλο.
"Λοιπόν VODAFONE δεν θα σου κάνω την χάρη να μιλήσω και με 5ο υπάλληλο , απλά θα πάρεις το 3ο."
Η δεύτερη σφαλιάρα ήρθε φυσικά από την COSMOTE, περάσαν μόλις 13 μέρες που είμαι συνδρομητής τους και ήδη πρόλαβαν και εκδώσαν τιμολόγιο.
Κρατηθείτε 92,60€ δηλαδή 2 πάγια και και κάτι ψιλά ακόμα ,την περίμενα την μαλακία τους είχε να αρχίσει να χαλάει το κλίμα από την VODAFONE και είπαμε, άλλα λέμε προεκλογικά και άλλα κάνουμε μετά.
Το επίπεδο των υπάλληλων της COSMOTE είναι σαφώς χειρότερο από αυτό της VODAFONE
1) Δεν ξέρουν μαθηματικά , επί 20 λεπτά προσπαθούσε να με πείσει η πρώτη υπάλληλος που μίλησα ότι ενάμισι πάγιο δηλαδή 44 * 1,5 κάνει 92,60. Όταν σταμάτησε να μιλάει και της ζήτησα να κάνει αυτήν την πράξη στο calcurator (γιατί για χαρτί δεν την εμπιστευόμουν , θα ήθελε 100φυλλο τετράδιο και πάλι δεν αποτέλεσμα δεν θα έβγαζε ) άρχισε να προσάπτει άλλες δικαιολογίες ότι δήθεν το πρόγραμμα δεν είναι 44€ άλλα 51,50 + ΦΠΑ + ότι το μισό πάγιο δεν έχει τις εκπτώσεις , για να καταλήξει με την έκφραση "ε μάλλον κάπως έτσι πρέπει να βγαίνει"
2) Δεν ξέρουν να λένε ψέμματα , με τον δεύτερο υπάλληλο που επικοινώνησα μου είπε ότι ναι μεν το πάγιο μου είναι 44€ αλλά επειδή η ηχογράφηση μου έγινε στις 4.10.13 περιέχει 2 πάγια + 2 μέρες σύνολο 92,60€ , άσχετα αν εγώ για πρώτη φορά συνδέθηκα με την COSMOTE στις 26.10.2013.
3) Ο ένας ρουφιανεύει τον άλλο , με τον τρίτο υπάλληλο που μίλησα σαφώς πιο υποψιασμένος από τους άλλους 2 υπαλλήλους ,δεν ασχολήθηκε και πολύ έψαξε και βρήκε την κυρία που μου έκανε το συμβόλαιο και στεγνά μου έδωσε το το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ και το τηλεφωνώ της.
4) Είναι κρυφό***τανες , έχω πάρει 2 φορές τηλέφωνο στο νούμερο που μου έδωσε ο παραπάνω υπάλληλος (ο Ρουφ) και ζήτησα την συγκεκριμένη υπάλληλο άφησα τα στοιχεία μου και ελπίζω κάποια στιγμή να με καλέσει.
"Λοιπόν COSMOTE να ξέρεις ότι θα σου δίνω 44€ κάθε φόρα πού κλίνει ένας μήνας επικοινωνίας από τότε που συνδέθηκα , την διαφορά που υπολογίζεις εσύ στείλε την σε αυτήν που κρύβεται , και μην διανοηθείς να μου κόψεις την επικοινωνία γιατί θα πάρεις ότι και η VODAFONE".
ΠΕΡΊΛΗΨΗ
Φίλε /η σου πιάσανε τον ΚΩΛΟ
Πήγαινε τώρα επάνω και διάβασε από την αρχή να μάθεις το γιατί.
Ομοιοπαθής.. μόνο που εμένα μου τάξανε και ένα στικάκι δώρο με 2 gb και καλά δωρεάν και το πλήρωσα 15Ε το μήνα. Επίσης για πρώτο λογαριασμό για 2 γραμμές+stick (και καλά δώρο) 119Ε!!
ΑπάντησηΔιαγραφήστα 22ε (και καλά τελικό ποσό) δεν συμπεριλαμβάνεται το Τέλος συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας και το Φ.Π.Α 23%...
ΑπάντησηΔιαγραφήμετα απο 2μιση χρονια ας απαντησω κι εγω στο προβλημα που ειχες τοτε. ο πρωτος λογαριασμος περιλαμβανει την αναλογικη χρεωση τον υπηρεσιων που χρησιμοποιησες, βαση του αρχικου παγιου των προγραμματων (προ εκπτωσεων) + το παγιο,με την εκπτωση, του επομενου μηνα.οποτε π.χ. αν ειχες ενα παγιο αρχικης αξιας 60 ευρω για καθε γραμμη, και ο λογαριασμος σου,βγηκε 10 μερες μετα την ενεργοποιηση,τοτε εσυ πληρωνεις το 1/3 (10 απο τις 30 μερες) του 60. αρα 20 + το παγιο του επομενου μηνα με την εκπτωση. πχ πες κατοπιν εκπτωσης,το προγραμμα σου ειναι στα 30 ευρω. αρα (ετοιμασου για πραξεις) 20+20+30+30=100 ευρω. και για τα 2 νουμερα. Ελπιζω να βοηθησα για να τα ξερεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα δεν καταλαβαίνετε, πήραν είδηση την εξάρτησή μας από τα κουνιστά και απλά μας πηδάνε συλήβδην. Δυστυχώς η μοναδική λύση η απεξάρτηση η η υποταγή.
ΑπάντησηΔιαγραφή